.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت بندر در تالش

استاندار گیلان از ساخت بندر به‌زودی در تالش خبر داد و گفت: ساخت بندر تالش از مصوبات سفر هیئت دولت به گیلان است.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، کیهان هاشم‌نیا بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گیلان وزارت خارجه را تنظیم کننده روابط ایران در سطح بین‌المللی دانست و اظهار کرد: بخش دیپلماسی نگاه به درون مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه دیپلماسی نگاه به درون اکنون در وزارت امور خارجه اتفاق افتاده است، افزود: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها یک اتفاق بزرگ در کشور بوده و جمهوری اسلامی ایران موفقیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف کسب کرده است.

هاشم‌نیا اجلاس غیرمتعهدها را در ردیف موفقیت‌های بزرگ علمی و فرهنگی کشور دانست و تصریح کرد: نمایش قدرت ایران در اجلاس غیرمتعهدها اتفاق افتاد.

استاندار گیلان هماهنگی با وزارت امور خارجه را نیاز اصلی استان خواند و ابراز کرد: نخستین بندر خصوصی گیلان ظرف دو ماه آینده در بندر آستارا افتتاح می‌شود.

وی ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر آستارا را 3 میلیون تن در سال نامید و خاطرنشان کرد: ظرفیت بندر انزلی از 7 میلیون تن به 17 میلیون تن افزایش پیدا کرده است.

هاشم‌نیا با اشاره به ساخت بندر کاسپین در 20 کیلومتری بندر انزلی، بیان کرد: بندر کاسپین ظرفیت تخلیه و بارگیری سالانه 15 میلیون تن کالا را دارد.

استاندار گیلان از کلنگ‌زنی بندر تالش به‌زودی خبر داد و یادآور شد: احداث بندر تالش از مصوبات سفر هیئت دولت به گیلان است.

وی بنادر کیاشهر و چمخاله را چندمنظوره اعلام کرد و افزود: تنها ساخت بندر کفایت نمی‌کند و هدایت بار به بنادر بسیار مهم است.

هاشمِ‌نیا در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دشمن در جنگ تحمیلی به دنبال حذف اسلام در کشور بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه تمام کفر در مقابل انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده است، تصریح کرد: اختلاف‌ها در درون نباید بر اثر جهل باشد و باید توجه کنیم بر چهره همدیگر خراش نزنیم و اگر خراش زده شد واکنش نشان دهیم.

وی سخن گفتن طبق خواست شخصی و قبیله‌ای را گناه کبیره دانست و ابراز کرد: خون شهدا اجازه نمی‌دهد مسیر نظام انحراف پیدا کند.

هاشم‌نیا با تاکید بر برطرف شدن اختلاف‌ها، بیان کرد: تمام دستگاه‌ها وظیفه دارند فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنند و این فرهنگ باید در جامعه جاری شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : ساخت , بندر , تالش
نظرات خوانندگان :

میلادازتالش بزرگ 16 مهر 1391
سلام توروخدا زودتر بندر بسازین تا تالش رو به سوی آبادانی پیش بره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.